vallen

Hejsan, haha jag har vart på vallen nu i 5 timmar, lite mer, och är typ iskall.

Först gick jag och fanny ditt efter skolan och var där i 15 min, sen kom Linnea, jempa, jonna och Lisen.

och vi spela lite match mott killarna, ganska kul!

sen så titta vi på killarnas träning och prata med marcus pappa, haha fett skön pappa igentligen fast han var lite läskig.

sen har jag vart hela kvällen med Fanny, Linne, Maja, Frida, Irre,Tobbe och cristoffer tror jag han hette :D

och så titta vipå killarnas match pch så klart så förlora dom.

Så nu kan jag reta dig Pontus, hahha ;P

ja och nu är jag hemma.

måste logga in på fb nu och skriva till fredrik som spelar i deras lag. haha hejdå♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0