tjoooooooo!!!

Har haft skit kul idag på vallen.
Först åkte jag ner och va me Jempa, Jonna och Danne, sen gick vi tjejer till våran träning elr nt jag då men. Sen så kom Tobbe, Danne och Fredrik och så va Lisen me :D hade typ assa roligt, Det är dom 3 bästa killarna jag känner ♥

Nejj imorgon är det skola igen fan :(
orkar nt me vår skola och klass.

men iaf på fredag ska vi till vallen skit kul ska vi ha det. och jag tror vi är många som ska ditt.

och handla godis och ha det skoja, det är värkligen det bästa som finns :D







haha tobbe och Danne♥

tobbe♥

tobbe där också♥


danne och Lisen♥

fredde♥

där också☻ fett gullig

fan va söt fredde♥

danne♥


sötiis♥♥

yhee ☻♥

så jävla söta ♥♥♥♥


haha sötiisar och jätte fina miner☻


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0