tjenare

skolan var väll ganska rolig:D
imorgon har vi matteprov och speanska glossor:(

men iaf efeter skolan stack jag och sarah hem till sofia och hade kul!:)

sen hemta pappa mig och vi stack till vallen och jag titta på våran träning och va me Danne och Erik, hade så jävla roligt. dom fick mig att må bättre för ett lite tag och glöma att jag hade så jävla ont.♥

och nu är jag hemmma och har tråk igen och skit ont :(

men på onsdag så ska jempa också titta på träningen för hon är också skaddad sen så kommer Tobbe och Danne tror jag och kanske nån mer?? men då ska vi ha det sjukt nice:D



underbart söta killar♥

haha lite fail:P


sötiis danne♥

där me♥

och där me hihi♥

sötiis erik♥

nawww♥♥

mm precis du är jätte stark Danne??!!! elr? haha☻


mm du me Erik haha☺


ska väll snart sova hejdå♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0