Svar på kommentar

Anonym om tjabba:
Hej tycker synd om dej, och förstår hur det känns med ryggen. Hoppas det blir bättre snart:D

Men jag undrar om du kan lägga upp en bild på ditt rum?
och älskar din blogg!<3

Jag: vi får väll se om det kommer några bilder, jätte kulll att du gillar min blogg och tack så jätte mkt, ja jag hoppas det också blir bättre snart♥♥



Frida om 1-1:
fett coolt, men skulle du nt kunna lägga upp bilder från sommaren har inte läst din blogg så länge så skulle va roligt att se!:D men det är jätte rolig att läsa
Jag: haha jag vet det är ass coolt, jag har till och med ramat in den. haha:D men visst kan jag det, det  komemr så fort jag hinner♥



amanda om saknar dej min bebi:
fett gulliga, vad heter den och är det ditt?
och har du den hemma isånnafall?

elr på landet, om? vart har du landställe? och hur ser det ut där?:)


Jag: tack så mkt!:D
det heter nanna men jag kallar henne 06 för det är hennes två sista siffror på öronlappen.
nej vi har henne/dom på landet, och det ligger i småland i vimmerby om ni vet vad det ligger? om nån har vart på astridlingrens värld som ungefär där!

Jag hur ska jag beskriva det, men det en jätte stor gård mitt ute i skogen. men en stor lada, som det är där djur stod förut, och ett stort rum där trakton står, och massa saker som man kan klätra i taket också. sen ett hö loft och vad finns det mer, jo ett föråf där vi har massa plankor och nån slags stor maskin. sen är det en uppe vånnig där också i det rummet där vi bara har extra sängar typ, sen är det ett vedföråd också. det var ladan.:D

sen är det ett till hus där vi har garage, en verkstad och ett föråd där vi har ute saker i:)) och ett gammalt dass som dom som bodde före oss använde, haha.
sen har vi ett till garage med vår gammla traktor i och så har vi ett får hus.

sen är det 4 hagar där fåren och kossorna går. nej just det vi har ett till hus och en jordkällare. sen en bäck men en brygga och ett vattenfall.
ja nu orkar jag nt mer, men ja det var en liten beskrivning.



ja hej då



på landet och våran katt!;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0