Svar på kommentar

:)) om Sommar vs vinter:
Sommar lätt, men kan du berätta om din klass och vilken skola du går i och vart den ligger, är intresserad, hahahah
Jag:  visst kan jag göra det, jag kan börja me att jag gå i dalskolan och den ligger i tyresö.

ja min klass är världens roligaste, har sån tur att ha en sån klass♥

Vi är bara 5 tjejer, vet nt hur många killar men över 20. men det är igentligen jätte skönt att va så några tjejer.

enligt vår lärare så är vi en sportig klass som har svårt att sitta still, hahah

och den är lite pratig men nu när man har vant sig så skulle jag nt kunna jobba i ett lungt klassrum, då blir jag nervös, det måste hända nåt hella tiden typ.

va ska jag berätta mer, joo jag kan säga att jag gillar den här klassen pytte lite mer än min gamla, hatar att säga det men det är sant :(

Alla klasskamrater är bara bäst♥

och så har man alltid rolig, det är det som är det bästa☻












Och sebastian Rolski

Det blev nåt fel på sista bilden så jag skriver deras namn istället bara

Matte (Marhias)
Lill-jonte (jonathan)
Wille (William) 
max


ja det var min klass, men nästa gång skulle du nt kunna skriva vad du heter?☻

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0