sorry♥

blev ledsen när du skrev att i inte skulle vara vänner för att jag vill alltid vara din bästis och du är min bästa syster och jag hoppas jag fortfarande är din!♥ vill verkligen vara din vän livet ut had aldrig menat att det skulle bi såhär.

Jag hoppas verkligen att vi är det men är vi fortfarande bästavänner och systrar?♥

Och ingen av dig elr Fanny är pundhuven!  Hur kunde du tro det? :'( ♥


/Sarah♥
Snälla elin kommentera!♥

Elin ,
asså de där inlägget handlade inte ett skit om dej.
Det handlade om att Sara typ har glömt oss.
Det finns många pundhuven, men Elin du är verkligen inte en av dom.
När vi skrev "pundhuven" så menade vi t.ex att hon är hellre med Sofia & Emelie än med oss som hon känt i ty 8 år ! Du vet att du är min allra bästavän och betyder så otroligt mkt för mej.
Jag skulle aldrig kalla dej pundhuve, de vet du hoppas jag........
Jag vill inte förlora dej som bästis , okej!!! Jag älskar dej mest över alla och allt i hela världen!
Du är de bästa som hänt mej , och jag kmr alltid att älska dej ! Du är min bästavän, den bästa oxå !
Förlåt att vi lät dej tro att vi menade att du va ett pundhuve , men du har fel om du tror att vi menade dej!
Du får såklart tro vad du vill, men detta är sanningen♥

Men I LOVE YOU ELIN FURUGÅRD ♥
Det vet du, och glöm aldrig det !
Hoppas de är okej mellan oss? aja, jag har försökt att förklara nu vrf vi skrev det vi skrev och jag hoppas att du förstår att de inte handlade om dej!

kärlek till dej , åh ! ♥

Haha , förlåt men asså vi drev om de där inlägget ( Leigh Elin Sarah ) så jag förstår nt vrf du tog åt dej Elin?
haha, vrf skulle vi kalla dej pundhuve? du är MIN (Leighs) sötnos och kmr alltid att vara !
Vrf skulle vi kalla dej pundhuve? snälla sötisen , så skulle vi lixom nt göra.. men du får tro vad du vill , men vi menade mera att vrf vi ska ha en blogg om sara aldrig skriver i den? aja, tro vad du vill men de här är sanningen.
jag älskar dej bästavääään! tro inte ngt annat okej?!!
Kärlek till dej Furugård ! <3


Men du ska veta att vi aldrig skulle kalla dig pundhuve, och dom skrev så för att få sara att fatta att hon typ glömt oss.

Ok, men förstår nt vrf du tror att vi menade dig. Vi menade t.ex att hon är hellre med sofia och emelie än oss. Du vet att jag älskar dig och jag vill nt förlora dig som bästis. Förlåt att vi fick dig att tro att vi mena dig. Du vet hur mkt du betyder för mig. Och att du är min allra bästavän. Förlåt igen men somsagt menade vi nt dig. Jag hoppas du förstår. Kärlek till dig!

Haha , men chilla.. vi drev ..:S♥


Haha du behöver nte bli suuur, vem sa att vi snacka om dej Elin? Ingen har sagt det? så du behöver nt ta åt dej? vi snacka nt ens om dej så behöver nt bli så sur, ingen har sagt att inlägget handlade om dej?????? nej precis, ta nt åt dej då och låt det va. vi skulle ba skrämma Sarag för hon skriver aldrig i bloggen och vi skrev t pundhuve t dej.. vi skrev från förra helgen men ... jaja :)



Jag vet att dom int menade dig!dom bara skrev så för att sara tror LESS forfarande är bästa kmpisar fast det var ett tag sen vi va det, och inte att hon är med pundhuven bara att hon är med andra ist för LESS, och on borde fatta att man inte an va bästa kompisar om man inte är ens kompisar! jag vet att dom inte menade dej!



Och allt börja med ett inlägg:

Fy skäms Sara !

RUBRIKEN SÄGER ALLT , PRECIS ALLT !
DU SITTER VID DATAN VARJE MORRON / DAG OCH KOLLAR PÅ VÅRAN BLOGG MEN DU SKRIVER ALDRIG I DEN? ÄR DET ETT PROBLEM? VAVAVAVAVAVAVAVAVAVA?!
VI TKR IAF ATT DU SKA BÖRJA ME DET, ANNARS VAD ÄR DE FÖR MENING ATT HA EN BLOGG DÅ? VAVAVAVAVAVAVAA?!
AJA , OCH SÅ ÄR DU TYDLIGEN HELLRE MED PUNDHUVEN ÄN OSS? USCH , VILKEN KONSTIG MÄNNISKA DU ÄR !

/ L & E & S


Orkar inte kommentera överallt, så ´jag skriver allt här och hoppas ni läser det?

okej, jag tog aldrig åt mig nåt så.. bara tyckte att det var konstigt att änns bästa kompisar skriver det!

ja jag vet nt vrf ni skulle skriva det, men som att sara va med oss den dagen ni skrev det, så jag fattade jag det som om ni menna oss.

och en sak till med det inlägget, är att man fattar det som om sara inte får va med några andra än er?

och vet nt vrf jag skrev att jag inte ville va bästis med er längre, det är klart jag vill och föralltid!♥
ni kommer alltid va mina bästisar och systrar.

älskar er så otroligt mkt att det inte går att beskriva. och vill aldrig förlora er♥

förlåt så mkt att jag ställde till det:(


hoppas ni förstår?♥♥
älskar er så in i bombem mkt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0