skit nice dag☻

Skolan var väll som vanligt roligt me alla kompisar men tråkigt med lektionerna

sen var jag me Leigh, sarah och elin och titta på film, karate kid igen haha, och mobbaren som mobbar jeaden i filmen är Leigh pojkvän haha hade bara lust att säga det, :P♥

men sen åkte pappa och jag till ikea och köpte soff bord och byrå och kuddar. soffan var slut och kommer in imorgon så då ska pappa åka ditt imorgon bitti.

sen ska vi fixa rummet ☺

och så ska mamma och pappa på fest hela natten så jag och johanna är själva fett soft. och så har jag match imorgon :D

första matchen efter sommarlovet för mig!

men nu tittar jag på matchen och skypar med jempa, ha en toppen kväll!☻


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0