pundhuvud elr inte

hahaha kan bara skaratta åt att säga att änns bästis är ett pundhuvud är helt jävla sjuk?

vet inte vad jag ska tro om dej längre?
men ett pundhuvud är jag fan inte!!

men om jag är ett pundhuvud fattar jag inte vrf du umgås med mej, och jag bryr mig inte om ni skriver chilla vi drev, det tror jag fan inte ni gjorde! då skulle ni inte skriva nåt sånt dumt att man är ett pundhuvud??

aja pallar inte med det här längre. jag är ett pundhuvud enligt er.
och bästisar är vi inte längre om du tycker det.
HEJ DÅ!


Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag vet att dom int menade dig!dom bara skrev så för att sara tror LESS forfarande är bästa kmpisar fast det var ett tag sen vi va det, och inte att hon är med pundhuven bara att hon är med andra ist för LESS, och on borde fatta att man inte an va bästa kompisar om man inte är ens kompisar! jag vet att dom inte menade dej!

2011-09-10 @ 10:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0