pissssssss

vrf, hatar mitt liv just nu, ååh har sagt det hundra gånger till Jempa och säger det till er me, jag ska häng mig hahaha :(

okej nu ska jag berätta, jag har sträckt ryggen och det gör snuskigt ont, va glada att ni nt har gjort det för det känns som att man kommer döööö!!!!

och tränarna sägar att det kanske kommer ta flera veckor att läcka :( och när dom säger det skrämer dom livet ur mig,

och att jag kanske nt får spela i helgen, och det är dom 2 viktigaste matcherna, bajsa på dig rygg!


okej men i skolan hade vi riktigt kul:D
och sen stressade jag hem för att hinna på träningen som absolut nt blev lyckad. och om jag nt blir frisk snabbt så har vi ingen målvakt till helgen, jempa är ju också skaddad :(♥


men ska ducha och sen se på tv. just det vi har 40 glossor till fredag, kul kul, elr??




så här känner jag mig, hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0