jaa hej hej

hhaha nu har jag legat i sängen i en timme med datan men jag orkar fortfarande nt gå upp.

Kom hem ganska sent igår, men jag var sjukt trött så orkade nt blogga.
men det var ganska tråkigt på festen me iaf.

ikväll har jag match ska bli nice. 18.00 ska vi spela mott Aik mohaha dom slår vi lätt fast föresten om det är 99 utveklingslag så blir det svårarare!

om jag nt har förbanat ont i höft kullan, jag skadade mig ju på matchen igår absolut nt skönt, det gjorde ondare än jag har haft i ryggen och i ryggen gjorde det förbanat ont så gissa hur det här kändes.??

orkar nt berätta nu...!!!:)

får se om jag och Fanny sticker ner till vallen tidigare.
om du läser det här innan jag hinner prata med dej, så kunde nt Tobbe jag prata med han och han skulle på kalas!:D

men måste gå upp nu klockan är över 11.
och så måste jag känne om jag kan spela idag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0