Home!

Nu är jag hemma och har ätit :D
men iaf det var ganska tråkigt i stallet!

Efter det gick jag och sofia och vänta på hennes pappa och körde krig med sånna där vita bär, synd bara att man nt kan springa och gå så mkt annars skúlle du fårr mohahah :)


imorgon kommer det bli värsta och bästa dan :)

men först så har sarah, sara och Emelie bakat till klassen fett schysst :P

sen så har vi no-prov sen engelska läxa men david sa att vi nt behövde kunna dom :) så det är bra!

sen så sticker Jag, Fanny, Veve, Ida och wille skulle me. till vallen och träffar Maja, Linnea och Jempa och massa mer :)

och sen så tittar vi på deras träning killarnas, sen får vi se vad vi ska göra...

men hansla godis ska vi :D

men ska kolla fb nu tja då så bloggar jag imorgon.



och hoppas fredde, och danne också stannar, för jag vet att Tobbe gör det☻♥♥


ofc♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0