hihi♥

skolan var ganska soft, vi hade ganska kul förutom att en i klassen har vart lite sur hahahha :D

och det gick ass bra på orienteringen, Jag, Emelie, Jakob och Rolski(sebastian) var klara 10min innan alla andra :)

efter skolan var jag me Leigh o Sarah. vi titta på: gröna milen.
en jätte bra film som är rolig och sorlig :P



imorgon är det onsdag och träning yhee :D
och hoppas skolan blir chill orkar nt me skolan annars nu.

ja och på torsdag har jag ingen anning om vad jag ska göra??
och på fredag är det prov och föhör så då går väll torsdagen åt att plugga säkert :(

och sen i helgen ska jag spela match båda dagarna och sen ska jag på fest hos kusinerna :)


Vet ni jag har fått en killkompis att sluta röka, är man bäst elr är man :D haha men det känns faktiskt skit bra att ha hjälp nån. och en som jag är med ganska mkt i skolan


jag fattar bara nt hur man kan börja, det är okej att testa men sen borde man aldrig göra det mer.

ser dom som nt på paketet vad det står:


och titta bara på levern:


fyy fan säger jag, se hur dom blir!




dom kanske vill han sånna här tänder??




såå det var allt!


♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0