Hem ljuva hem♥

Dan har vart helt jävla rolig :D

Först var jag i skolan, och No-provet var ganska lätt men det känns som om jag nt kommer klara det ändå!!!

iaf efter skolan drog jag, Fanny, Veve, Ida och wille till vallen och träffa skit många orkar nt säga alla.

sen så titta vi på killarnas träning och gick till godissvampen och handla godis ofc.

sen efter deras träning som Satt Jag, Jempa; Linnea, Maja, ida, Veve, Frida; tobbe, Rikard och Danne och titta på 99 killarna som hade träning och hade roligt :P

Sen gick vi alla hem till veve elr nt rikard och Danne da men vi andra och hade kul.

Sen mitt i så ringer Sandra upp och är jätte läsen och har gjort slut med sin pojkvän och han har blivit jätte ledsen och försvinner. och dom har letat efter honom länge.

Sen så ringer jag william och pratar  med honom och så får vi reda på att han är där. fyy fan va vi var rädda!:(

och nu är jag hemma och orkar nt blogga mer och kommer nt lägga upp några bilder från idag förutom dom som redan finns på fb :(
orkar värkligen nt!:D



så jävla söt, men jag kommer få så mkt stryk när han ser att den ligger ute på fb:)'


tobbe♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0