hejsan svejsan♥

ja först var jag i skolan, vi hade faktiskt skit roligt, men det andra med lektionerna var tråk :(

sen åkte jag, Fanny och sara till centrum och kolla och åt B&J igentligen gillar jag nt det, men det var faktiskt helt okej!

sen åkte vi hem elr först till ica och shoppa lite mat och tjockis saker haha :D

sen stack vi hem till sara och laga mat, lövbiff och sånna här runda moss saker man har i ugn, jag kommer inte på vad dom heter just nu.

sen satt vi vid daten och kolla fb och chatta med några och tjocka oss lite.

sen titta vi på tv, haha

och nu är jag hemma och sitter i soffan och dunkar musik och tittar på tv.

Jag är inte bra i ryggen än men jag ska iallafall spela :D
elr ska försöka första halvlek om det inte går får jag nt stå :(

men ska titta några bloggar nu!

och om ni söta läsare har en blogg så skriv den på en kommentar!♥


vårat fredags myss haha :D

vad vi har handlat:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0