hallå där!♥

ja har vart med emelie nu i några timmar!

nu gör jag inget ska snart gå över till farmor och äta:)

Har vart ganska trött idag efter igår. och som att jag har vart sjuk i flera dagar och så börjar jag me att vara ute i fem timmar och sitta ute i kylan :( smart jag är? elr??

imorgon har vi match mott
elr ni kan läsa här själv:

Div 2 Hemmamatch mot Huddinge söndag 16,00 samling 15,00.
Kallade: Elin  Alicia  Angelica  Celine  Ella,M  Emma,T  Fanny  Ida  Jonna Lisen  Linnea  Maja  Moa  och hjälp av -97

så jag känner att jag måste gå och läga mig tidigt idag som att det blev väldigt sent igår haha

men vi hade värkligen sjukt kul igår.
Fanny vi måste gå ditt snart igen :) innan vinterna♥♥

ha  en bra kväll får jag se när jag bloggar igen♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0