Fan va kulig dag

sorry att jag nt bloggade igår men jag han nt men jag hade fult upp med att plugga host host haha :)

men fyy fan vad roligt vi hade idag.

först titta vi lite på killarnas träning sen gick vi till godisrampen och hadla godis ofc. haha men nu har jag tappat bort min påse som jag tänkte äta nu nt påsen da men godiset som är kvar. jag tror tobbe har den :(

sen efter deras träning så stannade iaf tobbe kvar och jag fixa hans hår i typ 20 min, fett roligt hår han hade svett blandat med vax...

sen gick jag, Fanny, Linnea, Maja, Veve och Tobbe till centrum och titta i aff'rer sen titta vi på när dom övade till nån modevisning till imorgon vår kompis Emma var me där.

sen så fick vi alla skyss hem av fannys mamma och ja jag vet nt hur skyss stavas. hah :P

och nu är jag hemma, och vi har värkligen haft en toppen dag

tror vi kanske åker ditt nästa fredag också om det nt finns nåt annat att göra, för det är tråkigt på fredagar hemma!!

 nu tittar jag iaf på idol. hejdå♥



nt min bild, jag har taggit några bilder men pallar ej lada upp dom ;(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0