cancer vrf?

Stupid cancer. We all want a new car, a new phone. A person who has cancer only wants one thing... to survive. I know that a lot of you "who think you're too cool" probably won't re-post this. But a very little amount of my friends will. Put this on your wall in honor of someone who died of cancer, survived, or who is fighting against it now. ♥

och ni som nt fattar så bra så lägger jag upp det på svenska också:)


Dumma cancer. Vi vill alla ha en ny bil, en ny telefon. En person som har cancer vill bara en sak ... att överleva. Jag vet att många av er "som tycker du är för cool" förmodligen inte kommer igen efter detta. Men en mycket liten mängd av mina vänner kommer. Sätt detta på din vägg för att hedra någon som dött av cancer, överlevt, eller som kämpar mot det nu♥



Canser är det farligaste och läskigaste sjukdomen som fiinns. och jag hoppas hoppas att jag nt får set. Det är drf jag är så sjuk mkt för rökning...!!

Jag är livrädd för att få det:(
hoppas att jag slipper , hoppas att alla slipper och jag vill nt ha nån mer jag känner som får det.

Jag har några i släkten som har dött av det och jag vet många. Våran grane dog nästan nyss av det, sjukt vidrigt

och så har jag en kompis som haft det!!

Danne:



du är den starkaste personen jag känner, att ha haft cancer och bara är 13 år och ändå kunna va en underbar människa? att kunna leva som han!?!?

jag skulle göra allt för att nt få det! vet hur det vart för dig och skulle göra allt för att nt uppleva sammasak och jag hjälper dig alltid och finns här!♥


nu vet ni hur jag tycker om cancer!!
Vad tycker ni?
nån annan som är livrädd att få det?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0