Tråkigt:(

Jag ´sitter hemma jag orkade nt följa me och titta, det ösregna jätte mkt och jag var genom blött och frös. så jag tog bussen hem och sitter hemma nu och fryser. haha men det är iskallt hemma.

Och jag tänker nt åka till vallen heller, så jag tror sarah, emelie och sara och Leigh kommer hem hitt sen :) så det ska bli kul!!

på söndag är det ju första matchen i slutspelet och jag är ju skaddad och jag skulle ju stå den så då får jempa göra det ist...!!! och jag tror alla andra matcher också, bajssss

men iaf pappa och jag ska åka och titta på, så det blir nice man får hoppas på bra väder också♥

nu ska jag sluta och blogga och göra något annat så tiden går fort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0