Tjobre

Ja vi hade orienteringsdag idag juu, och jag hade faktiskt ganska roligt, Catalan kom ju nt men jag satt och jobba med Toste ist:D

sen gick jag, veve och Emelie hem till fanny och bara chillade och titta på tv.

sen stck jag, Fanny och veve till vallen och träffa några sen titta vi på killarnas träning sen titta vi på min ;) kuligt kuligt förutom att det är snor kallt ute nu!! och att jag typ hatar Rikard just nu.....

imorgon har vi tråkig skola igen :( neejj

Och vill ni veta en hemsk sak jag kommer nt få vara me på slutspelet, för det kommer ta ganska länge innan min skada har läkt, asså jävla skit!!

Och kanske jag nt kan klättre med klassen på fredag efter skolan ååhå jävla tråkigt:(





asso så jävla söta gullungar♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0