Tjaena tjena☻

Just nu är jag skit glad och det här kommer bli en skit rolig månad hoppas jag!! och några andra tror jag säkert sorry så kan jag nt berätta men ni får väll vänta och se?? haha :D

JA men först var jag me Emelie vi har vart inne lite sen var vi ute i skogen.

sen kom sara och var me inne lite sen kom sarah och Leigh också och vi titta på film sen var alla hemma och åt och jag me dåra!
mm det var skit gott och är jätte mätt.

sen gick jag sarah och Leigh och mötte sara vid ica och så lekt vi innan sara kom vid en lekplats haha fett skoj :D

Sen gick vi hem och skulle börja titta på en film men då sms conrad och vi vill göra nåt med han och Jeppe så då går sarah och jag och mötter dom och emelie vid ica medans sara och Leigh väntar hemma hos mig.

Sen går vi hem till mig och börjar titta på film men sen fuckar internet upp sig, sen orkar jag och kan nt berätta mer, så hej då♥♥




uppe på vårat berh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0