Tjabba

Sorry att jag nt har bloggat men jag har nt orkat och hunnit! men nu är jag tbx:)

I torsdags så gick jag hem till fanny, me henne och sara och gjorde lite lunch/meliss/middag haha ja det var allt!
sen åkte jag och fanny på match, Fanny spelade och jag titta på med frida :D det var skit kallt men riktigt kul!

Och igår så åkte jag hem till veve me ida, emelie och ofc veve så var vi där lite sen stack vi hem till Risberg och där var maja och fogel.

Så vi spelade wii och baka chokladbollar mm

sen träffa jag mamma, pappa och johanna vid bussen och åkte ner till centrum men mamma och pappas kompisar och deras barn och åt! sen var jag ute och lekte kurra gömma med dom så då skada man ryggen hahah! nu kan jag nt rörra ryggen kan nt stå nt sitta nt gå nt ligga vad ska jag göra??

men iaf idag är det damm match! och då ska man träffa Fanny först sen åker vi ner och tittar på matchen ♥

ja det var väll allt jag bloggar sen,

Ha en bra lördag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0