tjaa

Hahaha skolan har vart skit nice vi har haft det jätte rolig,:)

det börja me att vi bött platser så nu sitter jag brevid sara :D♥

sen hade vi no- grupparbete och då var vi i två klassrum haha det så då blev det lite bussigt, börja me att vi kasta pennor över hela golvet sen målar varandra i ansiktet med överstryknings pennor, hahah :P

Jaa dan har var tummen upp har filmat lite från vår underbara musik men Jocke har min mobil nu... så ni får videosarna ikväll vi 10 tiden för ska dra till vallen och titta på min träning, börjar värkligen bli trött på det här tittandet :(

Vi har ju simvecka den här veckan så då har vi simning imorgon och det är jag ganska glad att jag slipper :)

ni får veta mer om veckan framöver, som jag sa förut jag tar dan som den kommer!!

nu ska jag plocka fram och leta efter en vinterjacka om jag har nån kvar från föra året??+


puss på er♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0