Studiedag!

Vakna först 8 och bara shitt jag måste ju gå upp det är skola snart!!
haha sen kom jag ihåg att det är studiedag :D och det är sjukt nice, tycker vi ska ha det ofta!

Men jag ska väll ta och gå upp jag tror alla är hemma, Syrran har ju också studiedag :( och pappa jobbar hemma elr nåt har nt pratat me han, hahah har nt änns kommit upp ur sängen.

och mamma är ledig:(

ja men man ska ju dra till vallen vid 1, elr nåt.
och så har jag lovat Tobbe att vi ska hälsa på han i hans klass typ, och sen Linnea och Jempa och dom.
Och jag som hatar forellen, ussh och så ska jag gå ditt när alla är där.

Fast vi kanske aldrig går ditt, haha joo ett löfte är ett löfte.

och sen så kommer väll alla till vallen, sen har jag lovat Tobbe att titta på hans träning me honom om han titta på min med mig!
så jag ska vara kvar till våran träning börjar kvart i 7!! omg hur ska jag orka?


ja det är väll min dag.

sen imorgon är det skola igen, neeeejj orkar nt!



jag vill ha sommar igen, nu nu nu nu nu nu nu nu nununununununununununununununununununun!!!!!


gud va jag vill tbx ´till grekland:)

jag bloggar sen! hej då♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0