soft dag!

Dagen och skolan har vart bästa dan på väldigt väldigt länge :D

För var vi i skolan och vi hade bara 2 lektioner: Svenska- kolla på film Matte-jobba själv :)

och resten av dagen hade vi hålltimme :) så jävla najs så vi satt vi datorerna, var i idrottshallen och geka mobilspel :) efter skolan gick jag, sarah och sara hem till mig sen kom jempa och var me, sen stack ja och jempa till vallen och va me killarna sen hade dom träning så då var ja me jempa, danne och catalan :) kuligt va??

Sen hade vi träning elr inte jag då, så jag satt och titta på med bästa danne, tobbe och veve ♥

underbaraste människorna man kan sitta och titta me, har alltid roligt när som är i närheten och man glömer helt bort att man fryser :)¨

Just det Rikard var me, man han ska vi nt prata om..... så ja inget mer me honom!

JA bästa dan ever :D

och imorgon ska jag till sjukgymnasten elr otopeden (stavning) och kolla upp höften och ryggen :) så bli riktigt skönt


Sen så längtar jag till fredag :D ja ni får väll se vad som händer då!!!♥ kommer bli sjukt kul :D

nu ska jag snart ta och sova :) godnatt♥♥♥


bästa systern ever♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0