nu är allt toppen☻

Yess allt är bra här hemma och mamma och pappa är som vanligt igen och jag har lova´t dom och mig att hjälpa till mer hemma. haha ja jag kan erkänna att jag har vart ganska mkt bortskämd!:)

Men iaf skolan har inte var så bra idag men efter skolan gick jag hem till emelie och hade det grymt kul!

sen gick jag till Fanny haha och va me henna i typ 30min sen åkte vi på träning, men nt jag då:( vill också träna nu, hatar att vara skadad men sånt är ju livet vet ni..!!

imorgon har vi simning och efter simningen ska vi till donken och äta luch den tbx till skolan, ååh fett nice luch haha :D

Efter skolan ska jag hem till Fanny och vi ska laga lite mat sen har vi ju match så jag åker me Fanny och tittar och det är mott BP, nu jävlar så taggar ni tjejer :P

Jag hinner väll blogga lite under matchen elr nåt sånt.

Ja och här är lite bilder från i tisdags:


catalan som skulle böga sig lite:P

mupp

haha min fina tekning, va tycks??


vilket dyk Jakob








Tobbe med Jempas ziperall☻





från musiken, visst är vi gryma? det är ju bara att erkänna♥

godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0