nemen tjenare

Sara, Sarah, Emelie och Leigh har vart här hela kvällen :) skit nice, älskar er tjejor så jökla mkt♥♥♥

jag vad har vi gjort vi har fixat varandras hår med olika hår grejer alltså ´plattång, locktång och så...

Sen har vi vart vid ica och handla lite godis och drika. sen syttit vid datan och dunkat musik :)

och sen var kvällen slut!!

Imorgon ska jag va me Leigh, sarah, sara och emelie tror jag , haha aa dom som jag va med idag :)

ja men jag bloggar ju såklart imorgon och berättar vad som händer :P


älskar dig så mkt♥

fuck face på mig da, men Leigh alltid lika söt

systrar forever♥♥

hahahah så söta♥

jara☻♥

oppsi kommer nt ihåg att vi har tagit den här bilden??♥

och leighs underbara bild hon har tagit på mig, hmm ja den är skit ful men får väll bjuda :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0