Neeeeeeeeeeeeeejjjjjjj, pappa har tagit mi...

img_3495 (MMS)

Neeeeeeeeeeeeeejjjjjjj, pappa har tagit min data föra jag har nt sköt mig:( haha! Fast jag behöver ju en paus från satan så det kanske är bra för mig?? Min dag har vart jätte bra, men först var vi i skolan, och vi va bara 15 min typ på spanskan så jävla skönt!!: D sen tog vi bussen till simmhallen så satt jag me catalan och Sarah och titta på när som andra simma :P sen tog jag och Sarah bussen hem för dom andra skulle basta och så, o h vi orka inte vänta. Sen kom Emelie och Sofia och Sarah Haga hem till mig vi satt väll lite vid datan sen gick vi ut! Och nu är jag hemma igen och har bråkat me pappa typ, men det har blivit nåt fel på mina föräldrar. Dom har blivit knäppa i huvudet, neej så kan jag nr säga men för 2 månader sen typ var dom världens bästa föräldrar!!<333 ja iaf tur att man har underbara kompisar. Aja får se när jag bloggar igen, oc jag som tagit så mkt bilder idag...... Ni får dom sen!!;) hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0