Minen som alltid kommer va kvar!!!♥


föra året med laget på cup, kommer ej i håg vilken :( haha

men fy fan vilket mine, Sätta på den här i bilen på högsta volym typ och sen dra till match, sen gå av bilen och alla sjunger Jag är singel!!! 



och i år även fast man har vart sjuk och fick åka ner en dag senare än alla så var det iaf en grymt bra cup med ass mkt. och största minet är ju sol klart när vi åker hem och åker förbi eric saade och kör värsta rejet mot honom i typ 1 timme, sen stannar vi i centrum och alla hoppas ur bilarna sen spelar vi ju såklart den här låten, hahha alla hoppar omkring och skriker och är så jävla glada och uppspelta :D


Alla matchen, cuper, tunneringar osv. komemr jag aldrig i hela mitt liv glöma, Tyresös tjejer är inte bara dom grymaste fotbollsspelarna utan också dom som har roligast tsm, hur skulle mitt liv vara utan er, älskar er så in i bomben mkt alla tjejer!!!!



kärlek till er alla♥♥♥♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0