Leigh simonsson

Saknar dig så jävla mkt!!

känner att vi har glidit ifrån varandra lite, vill ha tbx så tajta vi var på sommarlovet.
Har aldrig i hela mitt fucking liv älskat nån så mkt som jag älskar dig, du betyder så otroligt mkt för mig.
Skulle aldrig kunna tänka mig ett liv utan dig!

Du är den som alltd ställer upp för mig, som ´man alltid kan prata me och lita på!!
Du är den vakraste tjejen på jorden! 
Alla år med dig, alla minen med dig, alla skratt med dig, alla hemlisar med dig.
vad skulle jag göra om du nt fanns?

Kan nt beskriva dig med ord, kommer aldrig gå för jag älskar dig mer en så. 

Du och jag föralltid♥

du kommer alltid va mig bästis/syster vad som en händer!!

jag älskar dig så enormt mkt skulle göra allt för dig!

Saknar dig älskling, vill ha tbx så vi var i sommras!♥♥♥



du är halva mitt hjärta!


Kommentarer
Postat av: Leigh !!<333333333

älskar dej va hela mitt hjärta , till månen & tillbaks! Du är min andra halva föralltid bby! Älskar dej mest bästaväääään, du är min bästa bästaväääääääääään hihi !;* <333333 Finns ingen vackrare än du! Och de vet du !!<3333333 LOve you!

2011-10-18 @ 20:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0