känner mig så jävla taskig, men kul ska det bli!



Först vill jag börja säga förlåt Fanny, ååh känner mig ass taskig. men den här helgen var den ända som vi kunde allihopa, för nästa helg åker vi ju till gtb och sen åker sara till thailand sen Leigh och sarah till London, asså hoppas du nt är för sur, jag förstår vrf du är det, det skulle jag också vart♥

Men jag hoppas vi kan göra det nån annan helg, skulle va jätte roligt, ååh jag iaf jag saknar dig skit mkt Fanny, du betyder så otroligt mkt komemr aldrig sluta älska dig♥♥

Du är världens bästa kompis, en man alltid alltid alltid har roligt me, och den ända jag kan lita på till 110%.

ÅÅhh hatar värkligen det här att svika dig det är drf jag och sara har haft så svårt att säga, men jaa hoppas du kan förlåta mig/oss♥♥♥


älskar dig gmn♥♥




Men imorgon ska jag, sara, sarah, Leigh och kanske Elin gå till ica och handla mat och godis och sånt sen går vi hem till mig och tjockar oss och så ska dom sova över, ska bli så jävla kul!:D

ja men nu ska jag plugga engelska och titta fb♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0