hmmmm...!!!

Funderar på att sluta blogga elr iaf ta en blogga paus ett tag, vi får se hur jag gör. ska tänka på saken!

men länner liksom att jag nt hinner och har ingen blogg lust just nu!! men får hoppas den kommer tbx. för jag tror att jag aldrig skulle kunna sluta blogga??

men ska tänka på det iaf!! så får vi se vad som händer:)


morgondag en då: jo ska gå upp halv 7 och väka min syrra sen tittar vi väll lite på tv, sen kommer sarah och Leigh så går vi till underbara skolan.....host host! :D

efter skolan går jag väll hem och ska hinna plugga lite, sen kommer jempa hitt. kuligt va? japp det ska det bli.


ååh vad jag saknar fotboll, och att få träna, hatar värkligen att vara skadad :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0