Hemma

Jag först var jag ju och kolla på deras match som dom van me 2-1 mott järla, sen åka jag hem till Jempa och var där en stund.

Sen träffa vi celine och åkta till vallen, sen blev det tråkigt så vi gick till time och köpte energi dryck :)

Sen gick vi till bussen och vänta på bussen i 20 min sen stack vi hem till veve och där var sandra, sen kom Maja, Linnea och Frida.. :D

och vi hade ass kul älskar er alla♥♥♥

sen hemta pappa mig och Frida för alla skulle hem och äta.

åt Pitzza ååh va äkligt det var!!


sen ringer Tobbe och frågar om jag vill träffa han, men sen säger han att han nt kan hahaha:) omg det killen alltså♥

Men det har vart en toppen dag, men nu är jag hemma och har skit tråkigt :(

aa just det imorgon har jag studiodag och tror vi ska till vallen då!!;D♥

sen så ska jag va me Tobbe och Danne och titta på min träning, alltså jag får snart damp på det här jävla benet tror jag ska sågga av det!!!!!


hemma hos Jempa i världens skönaste säng!

Jag, jempa och celines coola skosnören♥


Maja spelar piano"

Coolaste och dom gódaste äpplena jag har ätit, och det är från veves äppelträd!:D



hejdå!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0