Hemma♥

dan har vart absolut bäst!

Ja va på vallen först i nån timme sen gick ja, veve, pontus och tobbe hem till veve som jag skrev i föra inlägget.

Ja vi titta på film elr inte jag så mkt da, ja annars gjorde vi inte når speciellt :D
 och nu är jag hemma och kvällen ska jag tillbringa med Jempa genom skype!! hahah kuligt♥


så jävla cool

wooow

T=Tobbe♥


tobbe blir lite ner dreglad av ringo





och imorgon är det som vanligt först skola, sen på kvällen är det träning och då blir det att titta me danne o Tobbe som jag vet! ja men imellan det så vet jag nt vad som händer Tobbe sa att jag skulle ringa han när jag har slutat, så ja vi får se??

Hejdå♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0