Hej sorry för dålig bloggning,. Men idag s...

img_7739 (MMS)

Hej sorry för dålig bloggning,. Men idag så skulle jag egentligen åka Ålands båt me mamma, johanna o några kompisar, men så blev det nt!! Okej bu ska ja berätta de roliga:D. Igår när jag låg i sängen och nästan sov! Så hör jag att det knakar på dörren sen hör jag inget mer, sen kommer 5 jävla huliganer ner springande i mitt rum, ida, jempa, Danne, Frida o Tobbe. Fyy fan va jag blev rädd, men ändå så var det den bästa överraskningen man kan få!! Snacka om jag blev glad fast ändå skit rädd. Så då stannar dom hemma hos mig en stund sen tvingar dom mig att följa me till veve och slagga me don. Så då gör jag de, och det var ett jätte bra val för fan va roligt vi har haft. Men man är jäkligt trött idag, även så kanske man ska slagga idag igen!! :) men natten har vart bäst även fast man sovit 4 timmar och fått stå ut först me Tobbe o Frida och sen jempa. Men tur att man hade Danne haha ja o Danne sov tsm och dela  tecke, och hade det jätte mysigt, men idag så gick vi hem till frida och köpte bj på vägen så vi sitter och tittar på film och äter glass nu..... Men ja hejdå jag bloggar kanske sen!!;)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0