Heej

ja va ska jag berätta om dan da??
Har nt gjort nåt speciellt idag!! :D jävligt skönt att bara vart hemma :D

Men imorgon får vi se vad som händer, ska iaf titta på träningen, och föresten börjar bli lite friskare så hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas jag får träna snart, fast vad allt kommer bli sjukt då. du kommer jag dissa Tobbe och Danne:(♥
jaja älskar iaf er grabbar och det vet ni, och jag vet att ni älskar mig även fast jag lämnar er det har ni också sagt!♥♥

Ja och på Torsdag ska jag till otobeden igen :D så missar skolan första timmen.

Fredag får vi se vad som händer??

Och lördag, jooooo då åker ja me laget till göteborg och tittar på fotboll under dan, åker halv 8 på morgonen och kommer hem halv 1 på natten. kommer bli en toppen dag!

Och sen nästa vecka är det lov, Fan va skönt :DDDDDDDDDDDDD

men ska väll titta på tv lite nu, så tjadå alla☻


från i sommras♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0