hallå!!

Idag har vart en skit rolig dg och en jätte jobbig och då syftar jag på att jag har haft jätttttteeee ont :(

men jag va me fanny sen åkte vi till vallen och kolla på damerna och träffa några orkar nt rabbla upp alla...!!

sen åkte jag hem och har bara legat ner kan ju nt göra något annat :(


Och imorgon är det semifinals match mot AIK-99. dom är skit bra men vi ska slå dom det har vi gjort och kommer att göra också!
Så imorgon blir det upp tidigt och åka till skytteholms ip, ska titta me Frida, Danne och tobbe är dom jag vet en så länge :) så det blir nice och ännu nicigare om vi går till final. vi tävlar ju om att bli stockholms bästa lag :)

och på måndag ska jag till sjukhuset, ni får vet mer om det sen imorgon elr nåt, vet nt om jag ska till skolan på måndag då heler??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0