hahaha☻

sitter i min soffa och tittar på tv, men just nu blev det reklam, gud va tråkigt!

Jag iaf imorgon har vi ju orienteringsdag elr nt jag då, jag ska jobba haha, nej men det är nt kul vill också vara me:P

Men vi börjar halv 11, fett soft och hoppas det är bra väder

efter ska jag iaf va med finaste Fanny, får se vad vi hittar på. ja jag bloggar ju imorgon såklart!


haha just det nu ska jag berätta en rolig sak:
När vi gick hem så var stog vi och vänta utanför ett dagis då ropar en tjej till oss på dagiset:
Flickan: Jag ska brytta nacken av er!!
Vi: Hur då?
Flickan: jag kan faktiskt hoppa över stängslet
Vi: okej, kom da!!
Flickan: Jag gör det imorgon ist!
Vi: vi är nt här imorgon!
Flickan: Men då bajsar jag på er!!!!

haha omg vilken tjej, hon har nt blivit uppfostrad bra:)

aa just det jag skulle ju prova sparka med höger igår! och gissa hur det gick? joo fruktansvärt! jag kommer aldrig bli bra.

Och så fick pappa typ damp på mig så nu får jag nt röra en boll :(((((

och tränarna blev också lite arga och veve me hahha:)


och på fredag sla vi klättra med klassen och pappa säger att han tror att jag nt får va med. ååh



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0