Gråter nästan!♥♥

hej. jag vill bara att ni ska veta att ni e gryma. ni är allt jag behöver. och jag älskar er enormt. att skapa minnen med er är allt jag vill. och det är när man känner sina egna tårar rinna ner för sin kind som känner hur mycket man saknar er. att bara få krama er och bara höra er säga det allt blir bra. snälla lämna mig aldrig. ni e allt jag har<3333 pusss

¨ååh har läst det flera 100 gånger och kommer aldrig tröttna på det, har typ gråtit några tårar också.

Att ha dig som vän fortfarande är jätte stort och gör mig riktigt glad.
Men när du skriver så här så vet jag nt hur jag ska säga och skriva?

Just nu kan jag nästan nt skriva alls, ååh hatar igentligen att gråta men det går nt längre.

Det är så jävla fint skrivet, kommer aldrig kunna säga nåt som liknar det här, men jag älskar dig så jävla mkt frida alla år med dig, trode vår vännskap skulle bli dålig när du bytte skola men det blev bättre,

Alla minne jag har med dig! hur ska jag glöma dig kommer aldrig lämna dig Frida Risberg du är det som alltid har funnits för mig och jag kommer alltid finnas för dig min underbara vänn!!♥♥♥♥


att logga in på fb och ser att man har fått ett sånt här meddelande är otroligt och bara 13 st har fått ett sånt och att vara en av dom
 Risberg jag älskar dig otroligt mkt!♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0