Förlåt för dålig bloggning!

Efter skolan igår så gick jag, sarah, sara, Leigh och Elin till ica och handla mat och chips och sånt!

sen har vi bara haft en kul dag med jätte mkt skratt, och natten och morgonen var också bäst, ja det är ju bara för man är med dom bästa tjejorna♥♥

Sen iaf åkte jag me mamma och handla jacka och lite kläder, men det slutade nt så jätte bra sen, hahah mamma blev arg på mig för jag nt hitta ett par skor, tycker alla vinterskor är så jävla fuuuuuuullllllaaaaaaaa det här året! så ja jag vet nt vad jag ska ha för skor i vinter. ååh måste det bli vinter jag tycker vi kör sommar året om :)

ja me ikväll är det nt riktigt bestämmt vad som händer men det får ni veta sen troligen?!?!

Och imorgon ska jag nog träffa Tobbe och Jempa får se vad vi hittar på, ja elr det blir väll vallen, sen så kanske nån annan kommer??♥


våran mat!:D

men jaa ha en super bra lördags kväll det ska jag också försöka han!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0