:(((((((

buhuu vi förlora tyvärr mot AIK :( fan da men vi kom iaf delad 3 i hela jävla stockholm, vad tycker ni om de?? nt så illa? :D

imorgon bitti ska jag till sjukhuset och kolla rygg och höftkullan och sånt, hahah :( vill nt men känner att jag måste!

så vi får se imorgon vad det är för nåt?
ska bli spännande!

men sen ska jag väll åka ner och titta på min träning.

ja har nt bloggat så mkt den här helgen, jag vet men har nt hunnit och nt orkat men nu ska jag blogga för fullt :P


från i fredags


nu!!!!!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Synd att ni inte gick till finak, men vet du vilka lag så gick till final? och kan inte du har nån sån där 10 saker du nt visste om mig??:) din blogg är jätte bra!♥

2011-10-16 @ 20:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0