tja, nu ligger jag i soffan hemma och har det tråk, ska bara slänga in ett inlägg sen ska jag ta och sova lite!

Ja jag har vart me Tobbe, Danne och Emmie ja vi hade väll kul, hahah nej men det hade vi som man alltid har när man är med dom pöjkarna :D

Imorgon börjar vi halv 9 sen har vi simning så då åker vi till simmhallen och simmar elr okej nt jag!! :(

Sen blir det väll tbx till skolan och jag hoppas dan blir ass nice precis som idag :)

ja vad ska man säga mer??....??...... joo på torsdag är den dags för match igen mott BP, alltså fy fan va skönt om vi skulle slå dom!! och jag vet att vi kan om vi bara vill och kör vårat spel

men vad ska man göra imorgon ?? joo just det jag skulle va me Emelie hahah :P

får se vad vi hittar på!

men nu ska jag sova godnatt på er♥


jag innan jag skulle iväg och titta på träningen, ladad med en vinterjacka XD


jag nu, utan smink :/'

ni kanske får videosarna imorgon ist orkar nt nu!!!!!:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0