älskar mitt liv nu!!♥♥

Idag efter skolan gick jag, ida, veve och sandra hem till veve ofc:D älskar henns hus!
sen kom Frida. och sen Linnea:) har saknat dig Linnea♥

och vi hade ass kul, älskar er, skulle nt klara mitt liv utan er!!

sen stack vi till vallen och ja, veve och sandra träffa Danne, Tobbe, Rikard och Fredrik♥ och jag börjar Gilla Rikard igen, alltså nt på det sätter alltså som kompis. han har vart jätte elak! men idag var han väldigt snäll, hoppas han fattar att jag älskar han som kompis elr jag gjorde och mår ass dåligt att gå runt och hata han :( så hoppas allt blir som vanligt igen♥

Men fan va kallt  det är ute nu, mina tår var ju döda när jag kom hem!!:D

Mitt liv är värkligen bäst nu, och det för jag har så jävla underbara kompisar♥♥ älskar er alla!!


omg det vidrigaste jag sett, och hemma hos veve också!!

nu ska jag snart sova, hahah elr??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0