ååhh yhee

Ja först var jag ju och titta på tjejerna, det blir 1-1 i full speltid men det är ju vinna elr försvinna så det blir det förlängning 2x5. och när det är 2 sek kvar av förläningningen för Alicia till ett skit snyggt skott som går i i mål och hon gjorde avänn första målet också!! :)

Du är skit grym Alicia!;)♥


Sen åkte jag me pappa till ikea det låg precis brevid och köpte en hylla till rummet så nu ska det bli helt klart :D

Sen schyssa (stavning) pappa mig hem till Emelie så var jag där sen gick vi ut. sen ringer conrad och Jesper och frågar om vi vill göra nåt??

ja så vi mötter dom vi ica sen går vi hem till mig och har skoj!!

ja det är min dag!!!☻


Från igår:


kram, hihi♥♥

fotboll idag






från ikväll



fan va rolig helg jag har haft och fredagen också allt måste ofc göras om..!!!:) älskar er♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0