8 år♥♥

jag kommer ihåg när vi flytta in och jag var så nyfiken om vilka som skulle ´bo där. och vi blev nästan kompisar direkt bästa kompisar kommer ihåg att vi kom till varandra nästan varje dag.

ååh kommer aldrig glöma när jag var ute med Astrid och jag ser nån av er i fönstret och säger till henne att jag nt orkar göra nåt längre så jag går hem sen smygger ut några minuter senare hem till er och frågar om ni vill göra nåt?

Ni har alltid gått föst och kommer alltid att göra.

Alla våra minnen och lekar.
kommer ni ihåg våra kojor som vi har byggt genom åren. våran friidrotts grej på baksidan vi byggde upp. och på vintrarna när vi har åkt kana och lekte räddare när vi rädda varandra? på berget. när vi trode det bode en gubbe i nån låda på berget.

Har så jävla många minnen med er. som jag aldrig kommer glöma!

Vi har vart kompisar i ungefär 8 år och är fortfarande jätte bra kompisar och hoppas att vi alltid kommer va det.

Kommer ihåg i typ 4-5 när vi bråka ganska mkt men vi löste det och det är jag jätte glad över tänkt om vi nt skulle vara kompisar nu vad skulle mitt liv vart då?? Det är ni som får mig att må bra och klara av livet.

Leigh och Sarah Jag älskar er över allt annat på dena jord♥


ååh minnen när sarah brött foten:(


Hoppas ni förstår hur mkt ni betyder!
älskar er♥♥

Kommentarer
Postat av: Leigh:*<333333

Jaa jag kommer ihåg allt vi gjort tillsammans! varenda år, varenda dag!:* Älskar dej så sjukt mkt oh du är den bästa systern jag haft och kmr få! kommer aldrig glömma dej, du är min bääääästavän föralltid älsklingen! Älskar dej älskar dej älskar dej älskar dej älskar dej älskar dej!!!!!!<3333333333333333333333333

2011-10-08 @ 12:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0