tjenare

fett rolig dag ida då!! :D

Ja FAnny kom hem till mig först och vi satt vi datan och titta och sånt sen laga vid lunch, sen hahha ja gjorde vi en sak, fett ruligt.

Sen bestämmde vi att vi skulle åka till centrum men vi gick till vallen ist. ja vi gjorde inte så mkt där, elr vi hade ass kul och träffa en kille som var  fett skön men jätte läskig också, jaa ni vill inte veta vad han gjorde! :P

men ska titta fb nu sen sova typ, ja imorgon ska jag bort me mamma på den där överraskiningen :)

Sen på lördag kanske vi skulle slagga igen, ååh hoppas vi gör det, saknar er alla skit mkt! :D♥


ni är mitt allt, mitt ljus i mörkret! finns inga bättre än er!♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0