Svar på kommentar!

Emma om yhee hoo!!:
Vad är ditt/dina bästa minnen?♥

älskar din blogg, men kan du inte skriva lite oftare?

Jag: Ojj har skit många.. men kan ta dom bästa, och dom från det här året!:D
        Och tack så mkt, ja det ska jag absolut göra nu, när min data fungerar igen:)


Minnen:

ja absolut göteborg resan, nåt jag aldrig glömer! alldrig. absolut bästa resan ever!♥
Ja och Fanny du vet.. haha kommer aldrig glöma det:D♥

  

Sen när danne, tobbe, frida, jempa och ida kom hem och överraska mig! sen gick vi och sov hos veve, fyy fan va roligt det va.. älskar er alla!♥

 
tryck på bilderna för att få dom stora!



Midsommarafton: fyy fan va kul det var, och med dom bästa också!:D♥

Hade inga bilder på min data från det!:(
men det var en grym midsommar iaf



ja och ofc: när Fanny, ja och frida hade en fest me Frans och ´william, omg haha fanny kommer du ihåg. spyr ut saft över kakan, haha älskar dih sjukt mkt din knasiga unge♥♥♥


men orkar inte skriva nåt mer nu: men ni får njuta av en video av Jempa som är en huligan i göteborg* knass unge, men det är drf jag älskar dig!♥♥

elr den kommer i nästa inlägg haha:D♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0