svar på kommentar!

haha dedu!!! om hihihi♥:
Kan du göra dig till fjortis??:D

Jag: hahaha hej dedu!! såklart jag kan men känner inte för det! så sorry att göra dig besviken!:)



Ja vet inte än hur kvällen ska bli, för en viss person...VEVE ringer aldrig hahaha:D

men den är iaf tänkt att ja, veve och tobbe ska slagga hos Frida, det skulle va sjukt kul!

saknar er alla jätte mkt. älskar er så jäkla mkt mina sötnosar!♥

men ja ska ta och ringa Tobbe nu! så vi ses om 5 minuter igen haha!:D

japp så klar och ja vi ska sova hos frida tror jag, haha det här är värkligen komplicerat känner jag!

men tjadå bloggar innan jag går då:)


min söta bäzzttiiizz och bror och jag, som är mindre söt dåra!:D♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0