neeeejjjj

omfg somna klockan 8 igår och vakna 10 idag?? fyy fan va ja var trött!!

men sånt är livet när man är min alla sina underbara kompisar!:D

Men ja gick hem vid 7 igår från frida typ, me ja, frida, veve o tobbe skulle ju slagga inatt igen men sen var det ingen som orkade alla var sjukt trötta från natten innan, men ingen kan slå den natten!☻

Men just det, kommer inte bli så mkt bloggning nu för min data sladd har gått sönder..................igen!!

ååh hatar när man inte kan använda sin data!

men här är lite bilder ifrån när vi slagga hos veve;


jempa o danne

hahaha tobbe sover!:D♥


tobbe o Frida, veves solglasögon


samma♥♥


jempa masserar danne, fast jag var bäst på att göra det!☺


haha danne och mitt huvud som sticker upp, liger och sover på danne♥


bjuder som fan, men ja där liger ja och sover på danne☻♥


tobbe sover♥


ida sover♥

ja idag ska jag iaf åka till sjukgymnasten sen vet jag nt alls vad jag ska göra??:D<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0