Hemma♥

åå så jäkla skönt att vara hemma, är ganska trött! men gud va roligt vi haft:D

inte sovit så här skit bra inatt, hahah Vi hade ju bara för roligt igår kväll så då kunde man inte sova!

sen gick vi upp 6 och åt skit god frukost och sen åkte vi till båten!

ja och vi har haft ass roligt, badat, sjungit kareoke och ätit världens godaste mat! :D men vi hade inte världens snällaste som satt vi bordet brevid! shitt va vi blev rädda!;) knäppa människor det finns här i världen!

Men ja tack Sara för att vi fick följa me det var värkligen otroligt snällt och vi hade jätte trevligt!

ÄLSKAR DIG GMN♥♥♥



ooh nej imorgon är det skola igen fannnn orkar inte!:(




du betyder allt för mig älsk! Kommer älska dig till mitt sista andetag!♥

Kanske laddar upp mina bilder imorgon!:D






Kommentarer
Postat av: Leigh

du betyder allt för mej, de vet du! älskar dej tills mitt sista andetag, hah då kanske vi ser sara i taket åxo?;)<3333333 Älskling!

2011-11-20 @ 22:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0