Hej alla som läser Elin blogg!

Hej alla som läser Elins blogg! Jag heter Fanny och är Elins kompis. Jag ska gästblogga ett inlägg. Jag har gästbloggat förut, så inte kanske vet att jag är Elins kompis.
Idag har vi varit i skolan. Inte så jätte roligt direkt.. men, men.
Efter Elin slutade så fick hon vänta på mig när jag hade min sista lektion engelska.
Sen så gick vi hem till mig, och åt mellis.
Nu gör vi inte så mycket, vi har träning sen. Vi ska åka ner lite innan vår träning.
Vet ni en sak? Elin får vara med och träna idag! JIPPI! 

Elin, jag har kännt dig så sjukt länge och vi har varit vänner så sjukt länge! Och jag är suuuuper glad över det! :)
Du är suuuper roligt och jätte snäll.
Vi har så många minnen! Och alla minnen med dig är jätte roligt!
Hahaha kommer du ihåg Göteborg, ett minne man aldig glömmer! Vi skrattade jätte mycket! Haha
Har hur många minnen med dig! 
Jag älskar dig! :) <3


Hejdå! :) <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0